prispevky od pana J.R.

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Červen 17 03:22:07 CEST 2004

On Thu, 17 Jun 2004, Jiri Drozd wrote:

> Je to problem u me ci u odesilatele, ze vzdy kdyz narazim na odpoved pana J.R.
> na nejaky prispevek, tak je to jen predchozi mail doplneny o odsazeni a
> hlavicku "Original message" ?
>
> Jiri Drozd

Spis u odesilatele, nebo presneji nekde v interakci
odesilatel-mailserver-prijemce kde neco je jenom skoro podle norem a to
skoro tam pak dela potize. Tipnul bych si, ze Outlook zmrsuje hlavicky,
pokousi se tam tu zpravu nacpat jako mime/multipart, a pak za boundary
stringem neuvede hlavicky sekce. (Nebo to taky muze byt vysledek interakce
listserveru s nejakou outlookovitosti.) Vas klient si pak s takto
nestandardnim mailem neporadi a dotycnou sekci nepozna a ignoruje. (Kazdou
chvili implementuju nejakou odpornost pouzivajici MIME format, takze to
mam jeste porad v zivejsi pameti nez by mi bylo milo, ale nestezuji si,
jelikoz tyhle formaty zalozene na textu jsou nebe a dudy proti
nedodokumentovanym binarnim zvrhlostem typu .doc, nebo at nechodime od
mailu daleko, MS-TNEF.)

Mozna by pomohlo nastavit recipienta hw-list@mailman.nethouse.cz v Utlouku
v addressbooku jako text/plain only?

Nasleduji dva priklady vicemene nahodne vybranych zprav, jedna nekorektni
a jedna korektni. Cast hlavicek je ocesana pro nepodstatnost a objemnost.

Priloha 1: zprava J.R., vsimnete si chybejici Content-Type hlavicky za
oddelovacem sekci --===============1763428944==

--===============1763428944==

> Vezmeme si napriklad zminene tiskarny. Zkuste na inkjetu vytisknout
> formular s pruklepem. Nebo zkuste nouzove tisknout kdyz vam dojde inkoust;

S tim ovsem maji byrokrati problem od nepameti. Sen kazdeho urednika,
ktereho jsem poznal, bylo razitko s pruklepem, aby se nemusel tak straslive
drit pri razitkovani sedmi kopii. A kdyz si predstavim tu straslivou drinu s
podepisovanim kopii pred vynalezem kulickove tuzky ...
A sen o automatickem namaceni razitka byrokratum na nasi strane zelezne
opony splnila az sametova revoluce ...

Na argumenty proti zavedeni bezolovnatych pajek, ktere zde padly a jeste
padnou, mohu rici jedine: kdo chce pracovat, hleda zpusoby, kdo ne, hleda
duvody ...
--
Rt
---

--===============1763428944==--

Priloha 2, zprava od Libora Kavana; vsimnete si Content-Type: hlavicek
vsude kde maji byt.

--===============1210884435==

At 21:27 16.6.2004 +0200, =?iso-8859-2?B?VG9t4bkgU2tv6GRvcG9sZQ==?= wrote:
>Zdravim vsechny!
>Chtel bych se pozeptat: nevite ze kterych starych pristroju by se dal
sehnat silnejsi krokovy motor (kolem 30W)?

A co takhle si ho jit koupit, to by neslo? Napr. www.microcon.cz - rada SX,
levna a vykonna.

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz