Elektrotechnicka mereni na prumyslovce

MK info@mcu.cz
Středa Červen 16 23:26:12 CEST 2004

> Bohuzel vekovy rozdil mezi nasimi kantory v mikracich a laborkach
> je mozna prez 100 let (kdyz se sectou jejich veky ..... nebo snad jednotlive?
> Ted si nejsem uplne jist :-))) a jak rika klasik...
>
>     ... a vo vo vo t t tom to je...

No super :-))
Tak nejak jsem zazil presny opak - stary profa (vynikajici teoretik i praktik v jedne osobe)
u toho se delaly zkousky jedna basen - dokazal ocenit kdyz clovek prokazal vlastni usudek
A na druhe strane mladicky asak, ktery si nesmirne zakladal na sve prirucce k Z80 - to ze
ji obslehl i s chybama byl jen detail - behem peti minut jsem mu dokazal,
ze "nevi vo cem ze to vlastne je" - smula zkousku jsem pak delal na potreti :-)))))

Takze fakt bych to nestavel takhle cernobile.

S pozdravem
MK