DDSGEN ponuka

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Středa Červen 16 21:43:47 CEST 2004

Mno ja bych to rad nechal udelat profikum, tohle preci jen bylo takove prvni
priblizeni, ktere mi lezi na stole uz vic nez rok a parametry nic moc :)
Pokud byste navrhnul DPS, rad bych si dva kousky vzal a dodelal i SW.

Jeste tam je jeden bug ve schematu, hodiny do DDS se musi pri startu
hradlovat nebo prizemnit - vyuzivam k tomu jeden nevyuzity open drain gate
07, protoze jinak neprepnete DDS do rezimu serioveho prenosu (ma strasne
rychly autoupdate ze serioveho registru) - kdysi jsem to se supportem AD
konzultoval a ti to potvrdili.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler