Pajeni bez olova

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Červen 16 18:21:50 CEST 2004

bcc> Nevim, nejsem chemik. Doma pajim SnPb a asi dlouho budu, protoze
bcc> mam velke klubko. Me spis nastvaly firmy tady v konferenci, kteri
bcc> houby vedi o co kraci, ale uz maji plno vymluv, proc to nejde.

bcc> JB

Asi cteme kazdy jinou konferenci. V HWnews si ucastnici stezovali na
problematicke pouzivani bezolovnatych pajek, ktere z objektivniho
hlediska neprinaseji zadne vyhody, pouze si uredni siml zarehta.

A pokud jsem si vsiml nikdo nepsal ze to nepujde pouzivat, pouze ze
to prinese zbytecne problemy navic, ktere se zakonite promitnou do
koncovych cen. Mimochodem nejedna se o zadnou novou technologii, ale
pouze a jenom o byrokraticke narizeni, ktere nema - jak uz tady nekdo
spravne napsal - s technologickym pokrokem nic splecneho.

Tomas