Pajeni bez olova

MK info@mcu.cz
Středa Červen 16 14:23:33 CEST 2004

> To je uplna blbost. Plati od prirody, ze nova technologie vzdycky po par
> letech je levnejsi nez ta puvodni protoze se take vymeni zarizeni.
> Vemte si treba treba analogove site a GSM, jehlickove a inkoustove tiskarny.

No ja nevim, ale technicky pokrok a byrokraticke blbnuti na spolecne
asi totez jako holinky a hodinky :-)))

Mimochodem, jaky "technologicky pokrok" vede k zmenam nazvu RUMu, SLIVOVICE, etc ????
Desitky roku je narodni lahudkou "olomoucky syrecek", ted prestane byt, neb "technologicky pokrok"
ho nenavratne smete do propadla dejin - budeme mit kvalitni EU syr s konzerou toho praveho EU smradu :-)))))

S pozdravem
MK