Dotaz AVR Studio4

Rebel merker@vol.cz
Středa Červen 16 11:36:38 CEST 2004

Zdravím konferu,
Mohl by mi někdo říci čím to je? Nainstaloval jsem AVR Studio 4 a mám
programátor AVR Prog  ISP V3.3 ale ať dělám cokoliv tak se s ním nelze
spojit, posléze jsem zjistil že AVR Studio vůbec nesahá na port. Zkoušel
jsem to ve Win XP a ve Win 98 a výsledek stejný jak na normálním PC
(1600MHz) tak na notebooku (90MHz) Porty jsou v pořádku neboť terminálový
program normálně komunikuje. Koukal jsem osciloskopem na jednotlivé piny
sériového portu a opravdu se tam nic neděje. Setkal jste se s tím někdo? AVR
Studio mám z doprovodného CD ke knize AVR Assembler.
Děkuji za odpovědi a případné postrčení správným směrem.