DDSGEN ponuka

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Úterý Červen 15 23:02:46 CEST 2004

Ten SW pro AD9854 mam hotovy pro x51 s LCD 2x16, jogdialem a par tlacitky,
byl by i SW pro Windows, ale po padu PC se nezachovaly zdrojaky pro
komunikaci s PC (dopsano za dva vecery, cca). Chybi mi ale dobastlit DPS pro
filtry a procesor :o)

Mate nekdo zajem, na soukr. mail?

--
S pozdravem/with best regards