Pajeni pri 185C.

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 15 10:27:10 CEST 2004

Zdravim.

Koukam do PDF k ADSP-2191M a tam se pise:

"Tlead Lead Temperature of ST-144 (5 seconds) .... 185C"
(pouzdro LQFP-144)

Takze bych se rad zeptal. Nemate nekdo prosim 20cm "cinu" (20cm je i se
znacnou rezervou), kterym bych to mohl pri tehle teplote pripajet a kterym
byste mne mohli obdarovat ci vymenit za krabicku cigaret atp., pokud to nema
tedy cenu milion ? Nebo kde se to da koupit ? Fakt staci kousek (pokud
rozumne dostupne existuje), vice nez pripajet, pri teto teplote, to jedno
pouzdro pro prvotni prototyp pro experimenty, nepotrebuji.

Priznavam, pri tak nizke teplote jsem jeste nepajel, tak ani nemam prehled,
co se da ohledne vhodneho "cinu" vubec sehnat a co existuje, ale urcite bych
to rad zkusil (uz jen proto, abych mel priste prehled), coz je duvod, proc s
tim rovnou nezabehnu nekam, kde to umi :).

Diky za kazdou nabidku ci podnet, fakt bych tohle moc rad zkusil, zvlaste
pokud by se tohle melo do budoucna stat nejakym trendem.

--
Jiri Bezstarosti