Vyroba elektronickych modulov

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Červen 14 21:24:50 CEST 2004

To ale přece poněkud úchylné uvažování ne ?
Sice mám firmu v jiném oboru (i když do vývoje a výroby také trochu
děláme), nicméně si nedokážu představit, že zakázku srovnatelného
rozsahu bych odmítnul. I kdyby na tom nebyl skoro žádný zisk, protože
CERN jako zákazník na referenční listině prostě vypadá dobře. Zejména,
pokud se k tomu přihodí nějaká šikovná PR větička typu "V neposlední
řadě se naše firma orientuje na dodávky zařízení pro největší světovou
laboratoř částicové fyziky..." nebo tak něco.

Zdraví PavelK