Ultrazvuk trosku jinak

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Červen 14 21:07:42 CEST 2004

No, buď těch sonarů můžete mít víc a nebo můžete mít jeden a otáčet s
ním může třeba modelářské servo nebo krokový motor. Výsledkem bude
"mapa" odrazů.
Přeji hodně štěstí při vyhodnocování povrchů s různým tvarem a různou
odrazivostí. Není to tak triviální, jak to na první pohled vypadá.
Alespoň v robotice ne.

Zdraví PavelK