Re: ULTRAZVUKOVÝ SNÍMAC(

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 14 15:26:49 CEST 2004

Jestli vas zajimaji zkusenosti s pouzivanim pri parkovani, tak muzu
doporucit pouziti 4 skupin senzoru (dve vpredu, dve vzadu) a ctyr
reproduktoru. Kazdy dalkomer ma vlastni pipak (reproduktor umisteny
vlevo vpredu, vlevo vzadu atd.) s pipanim zrychlujicim se pri
priblizeni prekazky, takze se da podle zvuku urcit poloha prekazky.
Takhle se da po kratkem zacviku predvest bezvadne "IFR" zaparkovani,
ani nemusite spustit oci z novin polozenych na volantu.

Ales Prochaska