Schema power modulu Olympus C2500

repair.cz repair@repair.cz
Pondělí Červen 14 08:02:46 CEST 2004

Tak to me take napadlo :-) Nasel sem sice nejakou jinou ne podobnou ale
ma kolem 33uH je taky smd tak sem ji tam dal a fotak zatim
funguje.Akorat pri prohlizeni snimku na LCD ten snimek mirne kmita ale
skoro to neni poznat ta civka podle me je vedena ke konektoru ktery jde
na LCD takze to muze byt ono ale co on si stejne koupil novej fotak a
tenhle nam dones jestli by to jeste neslo opravit ze se mu to nechce
vyhodit.Takze diky za radu ale myslim ze takle mu to bude stacit :-)