Termistor do rychlovarne konvice

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Neděle Červen 13 13:50:48 CEST 2004

Rekl bych, ze kousek dratu, ovinuty okolo tech fastonu taky udela sve. Pripa
dne jeden oboustranny faston, pripojeny misto te pojistky :-)).
Cimz vznikne takova vecna pojistka.

BTW: kdyz jsem mel jeste obchod s elektrem, chodil mi tam pan nabizet krasno
u patronovou pojistku,  vysoustruzenou z plne mosazi (i s ruznymi prumery kr
cku) jako "vecnou pojistku" a strasne se divil, ze to od nej nikde nechteji
kupovat :-)).
A spousta lidi mi chodila pojistky reklamovat, ze jsou nejake slabe, protoze
prasknou hned, jak je zasroubuji ...
--
Rt

---