Termistor do rychlovarne konvice

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Neděle Červen 13 13:40:09 CEST 2004

> Nemám moc představu, kde by se ten termistor dal sehnat. Pisou na
> nem, ze to
> je KSD201 125 (obrazek je v priloze). Jsem si jisty, ze jsem nekde tenhle
> typ videl prodavat, ale ted, když to potrebuju, nemuzu samozrejme
> nic najit.
> Poradte, prosim, kde takovou vecicku sehat (idealne v Praze).

Mohu se mylit, ale pripada mi to spise jako bimetal, pripadne nevratna mecha
nicka tepelna pojistka, nez jako termistor.
V Praze zkuste PS Electronic - Husitska ul. nadeji bych daval i Compu na Kar
laku a EPA electronic na Smichove. Ani ETA v Karline (ano uz tam zase je, al
e v Krizikove) by nemusela byt k zahozeni.
Otazkou je ale cena, aby se nerovnala nove low-cost konvici.

Podobne pojistky nabizi take Enika.
--
Rt
---