Omezeni maximalniho proudu u MOSFET tranzistoru ?

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Červen 12 13:09:25 CEST 2004

Zdravíčko,

	jenom takový malinaktý nápad. Nevyřešila by to pojistka ? Pokud je
MOS-FET dostatečně dimenzovaný a použije se rychlá pojistka, tak by to
možná mohlo fungovat :)

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz