jak na user commands PC->PIC

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Červen 11 21:19:01 CEST 2004

Zdravim,
nejsem odbornikem v assembleru, vetsinu programu pisu a opravuju rovnou v hexu
do pameti, ale myslim ze ORG slouzi k absolutnimu umisteni programu, EQU k
primemu prirazeni hodnoty a #DEFINE k prirazeni vyrazu.
ORG a EQU se prelozi sice stejne, ale adresa registru neni na stejne urovni
jako program, vsechno by se to tedy dalo odbyt tim EQU (a demonstracni
priklady Microchipu to tak maji), ale bitova adresace neni pak odlisena od
adresace registru a neni to prehledne, takze #define je celkem na miste.
Libilo by se me to takto :

myflags EQU 20h
#DEFINE RXD myflags,1

ale prelozi se to vsechno stejne :o)

Danhard
----------------

Ahoj,
uz jsem zase o kousek dale, dnes jsem vytvoril program, ktery s vyuzitim
prime adresace zapise libovolny počet bajtu do useku pameti. Mam to sice
trosku jinak, ale podstatu jsem pochopil, diky! :-)

> Ne, ja to mam udelane takhle:
> RXD EQU 1
> myflags EQU 20h
> Ten vyse uvedeny postup neznam (mozna je taky dobry).

Pouzivam zejmena pri adresaci portu, napr. RA2
#DEFINE LED1 PORTA,2

bsf LED1 ; rozsvítit LED1
bcf LED2 ; zhasnout LED2