ADSP-2191 - boot pres UART

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 11 14:46:15 CEST 2004

Dekuji za info :). Jsem zatim dalek toho, cokoli na tom kritizovat a jsem
rad, ze jsem rad, ne tak si o tom jeste neco sveho myslet :))).

Nicmene zadny takovy relevantni AN jsem nenasel (snazil jsem se). Nemate
jej, moc prosim, po ruce a nebyl byste tak moc hodny a neposlal mi jej, ci
link na nej, ci v cem je konkretne toto info obsazeno ? Ano, tech informaci
okolo neni zrovna malo, ale pokud mate prehled, jiste bych to prirovnal k
memu hledani v Microchipackych PDF, kdy kouknu a vim, tak bych si dovolil
pri nejvyssi mozne slusnosti a pokore pred tim, ze umite co ja zatim moc ne,
Vas poprosit :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Marek Peca [mailto:marek@tynska.cuni.cz]
Sent: Friday, June 11, 2004 12:20 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: ADSP-2191 - boot pres UART

> Chci se zeptat, jakou maximalni prenosovou rychlost mohu pouzit pri
> bootovani ADSP-2191 z UARTu ? Co se pise v pdf je to, ze je v nem
> automaticke nastaveni prenosove rychlosti a ze se nejprve do nej posle
0xAA,
> podle cehoz ji rozlisi (to je mi jasne). Ale nikde jsem nenasel (mozna ze
> hledam spatne nebo jen nevidim), jakou maximalni rychlost v bps si mohu
> dovolit (predpokladam i s ohledem na taktovani), protoze pokud je to
mozne,
> nejradeji bych ho bootnul pekne bleskove a proc zrovna UARTem, to svuj
> [...]

V katalogovem listu (vlastne spis v nejake App.note) doporucuji
nechodit nad 9600b/s, protoze ta detekce rychlosti pry pouziva jediny
bit z toho 0xaa. Pokud jste si jist presnosti kazdeho bitu (jeho
hran), potom asi muzete jit vys bez obav.

Myslet si o tom muzete co chcete, ale tohle doporucuje sam pan
Analog, Dejvice.

mp