Kde sehnat N-konektory za normalni cenu.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 11 10:05:50 CEST 2004

zistit sa to da velmi jednoducho, utlm takeho kablu sa zvysi podla toho
kolko vody v nom je, ako dlho tam bola a ako daleko zatiekla :-)
Jeden mechanizmus je korozia a druhy absorbcia RF signalu vodou, ktora
ma prave na 2.4GHz peak. V podmienkach wifi sa to da zmerat asi tazko,
asi jedine dlhodobym sledovanim kvality spoja, ale vzhladom na velmi
premenlive rusenie a vlastnosti atmosfery by som takemuto meraniu
pripisoval mensi nez orientacny vyznam.
balu