RE: Tak tato formulace mně skutečně pobavila...

Rosko Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pátek Červen 11 09:41:21 CEST 2004

Zdravim,
mozno pan autor spravil to co ja : mal zapnutu nejaku optimalizaciu (asi
default po nainstalovani winavr ?) a cucal preco mu to robi psie kusy.
od hnevu som sa k tomu vratil az za cca tyzden, ked som si to prebral v
hlave...
teraz nenadavam na optimalizacie v tomto kompilatore, lebo som ich nepozrel
detailne, pokial si spominam lokalne staticke premenne boli akosi
'nestaticke'...
p.rosko