Kde sehnat N-konektory za normalni cenu.

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Pátek Červen 11 07:30:04 CEST 2004

On Thu, 10 Jun 2004, Radek Benedikt wrote:

> Proc tak slozite ? My pouzivame smrstovaci buzirku vevnitr s termolepidlem.
> Je to sice problematicky rozebiratelne, ale zase se do spoje zarucene nic
> nedostane. Montaz jednoducha, nelisi se od montaze samotne smrstovaci
> buzirky, jen pri ohrivani leze lepidlo kde muze.

V mikrobiologickych laboratorich se pouziva takova vec na rychlou
hermetizaci lahvi a zkumavek. Je to parafinova "folie", ktera se obali
okolo spuntu a pritlaci na sklo a eventuelne prelizne plamenem kahance.

Mozna by to byla dobra vec pro ochranu konektoru vystavenych neprizni
pocasi, ale minimu oteru a mechanickeho namahani.

Coz mi pripomina... da se nejak jednoduse u WiFi zjistit jestli se dostala
vlhkost do kabelu, a jestlize ano, da se nejak dostat ven?