RE: Tak tato formulace mně skutečně pobavila...

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Pátek Červen 11 03:10:41 CEST 2004

Zdravim,

Osobne jsem pouzival posledni dve verze AVR GCC a to bez problemu s
typem long. Pritom to je v dane aplikaci docela pouzivany typ, uklada se
v nem IP adresa, takze jakekoliv problemy by urcite byly patrne na prvni
pohled :).
Rekl bych, ze je to nejspis totalni blbost...

S pozdravem,
	Marek Pavlu