programek na prohlizeni historie konference

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 10 17:59:17 CEST 2004

Matejcek Petr wrote:
> DD,
>
>    existuje nejaky programek ktery by umel offline prohlizet a
> vyhledavat v archivu konference treba kdyz si postahuju  soubory z adresy
> http://nethouse.cz/pipermail/hw-list/ ?

kdyz uz se to tady probira, nemate nahodou nekdo cely archiv ve zcela
standardnim formatu mbox nebo maildir? Zjistil jsem totiz, ze nejlepsim
prohlizecem a vyhledavacem je prave skvely samotny mailovaci klient 8-D

Chcete vedet jmeno? Je jich spousta: Kmail, Mozilla, sylpheed, bat...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!