RE: Tak tato formulace mně skutečně pobavila...

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červen 10 16:14:49 CEST 2004

Já nevím, já používám ICC-AVR a s tím problémy nejsou.

Ale článek je podepsát třemi autory (2 x Ing. a 1 x Doc.) z katedry
počítačů FEL ČVUT. Snad alespoň studentům objasňují, jak se píše
zdrojový text (nikoli kód) POMALU, aby to kompilátor nezblbnul při
překladu.
Je tempo 10 rádků za dopoledne dostatečně pomalé, aby z toho kompilátor
nezešílel ? :-)

Zdraví PavelK