DDSGEN ponuka

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Červen 10 00:52:45 CEST 2004

No asi tak. Já mám u DCF PLL casovou konstantu 6 minut a ukazuje se, ze je
to dobré tak pres den. V noci se zacne scítat prízemní a prostorová vlna a
DCF mení fázi tak, ze to tahá i za tu PLL s 6 minutama. Ale porád je to
nekde pod 0,1 ppm, takze pro nastavování vecí s krystalama je takový
generátor (mám i DCF cítac) dost dobrý.
Andel