DDSGEN ponuka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 9 23:47:35 CEST 2004

neviem, my mame vlastny 10MHz atomovy normal rozvedeny fazovo
kompenzovanou optikou po celom labaku, takze to ma netrapi :-))) Myslim,
ze na domace pouzitie bohate staci krystalovy oscilator, ktor potrebuje
nieco extra, tak pouzije tepelne kompenzovany ocsilator.
Neviem ako funguje ten oscilator zaveseny na DCF, ale u PLL sa obvykle
fazovy sum referencie nasobi pomerom referencnej a generovanej
frekvencie, co je v tomto pripade znacne cislo (15M/77.5k~~193)
balu