DDSGEN ponuka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 9 20:15:46 CEST 2004

svina je to ten filter... a take pekne miesto tam ma :-)

cela historia je, ze som to zacal postupne ozivovat a zistil, ze sa ten
brouk velmi prehrieva. Neviem ci som urobil nieco zle, ale aj napriek
thermal enhanced package (s tym kovovym pipikom na spodku puzdra) sa to
dost neprijemne ohrievalo. Neviem ci sa ta ploska zospodu moze
priletovat ku zemnej rovine.

V principe... ja potrebujem generovat signaly s konstantnou frekvenciou
90-110MHz, amplituda mi staci konstantna, ale nejaky maly atenuator sa
na dosku urcite vojde :-) Cele to velmi neponahla, takze to bude najskor
taka letna oddychovka a v neposlednom rade si asi znova potrebujem
dokazat, ze viem veci aj dokoncit :-)

b.