SW patenty po X-te, uz hlouho tu nebylo zadne OT

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 9 15:26:36 CEST 2004

Nekdy v 80. letech jsem dostal digitalky, ktere mely presne takovehle
tlacitko pro zobrazeni sekund nebo po doubleclicku pro zobrazeni data.
Stacilo by dokazat, ze to odpovidalo patentovanemu popisu a ze to
opravdu existovalo (stacilo by i najit navod) a microsoft si muze
patent strcit za klobouk.

Ales Prochaska