vhodny MCU

Michal Krestan krestan@hw.cz
Středa Červen 9 13:52:39 CEST 2004

  Mam jeden problem v jedne aplikaci. Potreboval bych najit vhodny klon x51, ktery je za co nejmensi
  cenu a obsahuje rychlejsi core (min. jako RD2) a hlavne ma 2 UARTy a 64kb FLASH. Zkousel jsem
  kombinaci napr. ED2 a MAX3100, ovsem tato kombinace neni moc cenove vyhodna, jelikoz cena je
  uz temer na urovni DS89C450. Nevite nekdo o necem, co je u nas dostupne a ma cenu alespon
  pod 300Kc? Mnozstvi potrebuju tak 100ks. Nutne se nedrzim ani x51, ale predpokladam, ze pokud
  sahnu napr. po ARMu, nebo necem jinem, tak cena bude neumerne rust. Neradte mi, at si udelam sw
  UART, ten tady mozny neni.

          Michal