Priklady zo signalov a sustav

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 9 09:04:06 CEST 2004

som rad ze pomohlo, do 1.7. sa musim naucit Signaly a sustavy, Prvky A/C
a C/A rozhrani a Systemy riadenia frekvencie. Nemate tam nejaky java
scriptik, ktory by to dokazal popri 12 hodinach denne v praci uploadnut
do mozgu? :-)) Navyse mi ani nechcu dat otazky, takze velmi dobre neviem
z coho vlastne budem mat skusku, toz to je elektrofakulta (skor Ustav) v
bratislave :-)
b.