Dobirka na Slovensko

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Úterý Červen 8 21:13:33 CEST 2004

Mozem potvrdit aj mne sa to stalo,
dobierka, ktora je posielana na slovensko je zaslana do Bratislavy a
odtial kurierom ku adresatovi. Ale ak nahodou adresat nieje doma tak
sa vrati spat. Je to tam akysi colny sklad.
Ja som takto hladal svoju zasielku tyzden, a nikto mi nevedel povedat
kde sa nachadza.
Ak viete cislo tak si mozete na adrese
http://www.slovenskaposta.sk/index.php?id=49
pozriet kde sa nachazda.