Schizofreny - hratky s x51

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 8 17:54:47 CEST 2004

>V nynejsi dobe se muj byvaly sef pustil opet do bastleni a programovani
>Z80 - to delal, kdyz zacal sefovat a tak ted, kdyz se zase zacina zivit
>praci, pokracuje tam, kde prestal. To je, co? A chechta se, ze ma soucastky
>skoro zadarmo.

Tenhle zachvat Z80 mne chytil pred nejakym tim patkem (ze by uz nejakym
rokem ?) taky a namontoval jsem na desku UB880 se vsim moznym okolo jako
FLASH, SRAM, 8255 a kdyz to bylo postaveny (fakt soucastky jako UB880 po
petikacce), tak jsem to nechal lezet jak mi to odpadlo od ruky, protoze
prece nevezmu kus kompilatoru a nebudu psat neco pro takovou vobludu, ale
postavit na bastldesku jeste s hromadou dratu pri cumeni na televizi to jo,
to jsem vubec neuvazoval, proc by ne a nadherne jsem si tim vyhral. Ono jak
clovek nema dlouho nic jineho v ruce nez klavesnici, kdyz pise neco vetsiho,
tak neco pospojovat muze mit docela blahodarny ucinek, hlavne kdyz to byt
nemusi a o nic nejde :))).

--
Jiri Bezstarosti