Schizofreny - hratky s x51

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 8 15:32:30 CEST 2004

Zdravim.

Chtel bych se zeptat, zda by byl zajem o toto:
http://www.bezstarosti.cz/jungle/schizofreny/schizofreny.htm
jako kit ?

Je to uz starsi, ale jak se zda, zacatecnici s x51 a lide co s nimi delaji
stale jsou (myslim i s temi nevylepsenymi x51, protoze i dnes svou praci
nekde dobre zastanou) a tak se ptam, zda ma cenu to oprasit a par kousku
vyrobit. Dostal jsem zase e-mail se zajmem o jeden kousek (ono je to jeden
kousek za cas) a tak mi to neda. Muselo by se ovsem na tom jeste udelat
trochu prace, aby ta deska byla trochu profi a muj dotaz tedy smeruje k
tomu, zda ma cenu se tim zabyvat, ci je to dnes uz uplne mimo misu ? Mam
dojem, ze je stale par lidi, co by si radi x51 zkusili i kdyz nemaji ani
programator, ani treba cas neco vetsiho (pokud toto, ci programator lze
povazovat za neco vetsiho) stavet atp., ale to je jen muj nazor a davam ho
zde k posouzeni.

Diky predem za nazory i ohledne preferovaneho provedeni, tedy "hotovy_kit"
nebo "sypane_soucastky+deska_spoju" nebo "jen_deska_spoju+CPU" ? Tech
sypanych soucastek se trochu bojim, lide nekdy delaji "kanky" i pajkou, ale
urcite stojim o jakykoli nazor.

--
Jiri Bezstarosti