ctecka caroveho kodu

Jirí Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červen 8 15:19:38 CEST 2004

Tenhle typ vubec neznam,
ale ma neco co se menuje soft trigger ? Jestli ne, tak ji to asi
nenadiktujete.
Kazdopadne jestli jsem spravne cetl, tak vsichni pochopili, ze vam nic
nedava po seriovce.
Priste by to chtelo byt mozna vic konkretni.
A pozor jednou jsem si tak krasne nastavil ctecku, ze jsem ji pak nedokazal
vubec rozjet :)
Pomohl az drat prilozeny na spravnou nozicku.
J. Vojtek