je lepsi modem interni nebo USB s PCI radicem ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Červen 8 14:27:03 CEST 2004

Zdravim,
ackoliv USB modemy prodavam a to za dobrou cenu, tak na Pentium 100 MHz bych
ho nedoporucoval.
Podle mne tam pravdepodobne ani nebude fungovat.
Ma nekdo odzkouseny USB modem na slabsim PC ?  Pod 200 MHz ?
Modem na seriovy port koupite z druhe ruky za par stovek a na te P100 mozna
ani prilis nepoznate rozdil mezi modemem 33,6 a 56k.
Modem 33,6 tak do 200 Kc ?
Interni modem na P100 pouze hardwerovy a ty se dosti spatne shaneji. P100
podle mne interni soft winmodem neutahne.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz