fuj webpack

Jakub Slajs xSlajsJ@seznam.cz
Úterý Červen 8 13:30:39 CEST 2004

Zdravim,

omlouvam se, nejak jsem prehledl tenhle Vas prispevek. Takze sice se
spozdenim ale lepsi nez dratem do oka ...

Pro verilog bych nejspis zkusil Icarus - http://www.icarus.com/eda/verilog/
a VBS - http://www.flex.com/~jching/

> Jak?

WebFITTER je sluzba na webu Xilinxu - je potreba se zaregistrovat (zdarma).
Potom na strankach https://xapps1.xilinx.com/webfitter vytvorite projekt
kam uploadnete zdrojove kody, nastavite konfiguraci a spustite preklad.
O jeho ukonceni jste informovani mailem (radove desitky vterin) a muzete
si prohlenou report a v pripade uspesneho prekladu si stahnout Jedec soubor.
Mozna je to ponekud zdlouhave ale zase nemusite nic instalovat ;-)

S pozdravem,

J.S.
Internet Expres vám přináší nové možnosti zábavy - filmy, hudbu, hry, sport, to vše si budete na internetu užívat bez čekání, po celý den.
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74659