labview

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 8 10:38:53 CEST 2004

> Dotaz na zaver: to jste na tom tak dobre, ze jste vybaveni hw
> kompatibilnim
> s LabView ? :)
>
> Hezky den, Simon Cihelnik

Ne. Nase laborky jsou v dost tragickem stavu, protoze ... no radsi to tady nebudu rozebirat. Nejhorsi je, ze ti belovlasi panove IMHO ani nevedi, co by tam melo byt, takze ted zrovna se ke me mezi reci donesla nejaka "vlna" s nazvem labview a ja se bojim, aby to nebylo uplne totalni placnuti do vody s cenou nekde v radech statisic. Takovych uz u nas bylo... :-(((

A tak se trochu pidim po tom, co to vlastne obnasi, abych mohl pripadne proces nakupu veci do laborek alespon trochu ovlivnit a usmernit k nejake uzitecnosti.

Ma nekdo ze zde pritomnych angazujicich se jakoukoliv formou ve vzdelavani nejakou osvedcenou koncepci pracoviste elektrotechnickych laboratori, ktere by bylo ucelne, SOUCASNE (nerikam, ze by studenti nemeli umet merit na "baroknim" avometu, ale pokud je toto s trochou nadsazky vrchol prace v laboratorich, je to smutne) a pritom v rozumnych cenovych relacich?
Stojim "na jine koleji", takze proces mohu ovlivnovat jen velmi slabe a z dalky, ale i takove ovlivneni povazuji za lepsi nez jen se zalozenyma rukama plakat nad utopenou spoustou penez.

Jakub Serych