labview

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Červen 8 10:10:35 CEST 2004

Stojim prave pred podobnym problemem Jakube. Vcera mi dorazila z USA karta
NI PCI-5112. Mel jsem za to, ze ke karte dostanu alespon primitivni
aplikaci, ktera mi dovoli vyuzivat jednoducheho osciloskopu ... jenze ouha -
ziskal jsem seznam vsech nadstaveb a knihoven, se kterymi je PCI osciloskop
kompatibilni (= ktere si mohou "dokoupit", pokud by tedy nestaly petkrat
tolik co karta), ale nic vice. Ale odpoved na Tvoji otazku: LabView se
prodava zvlast, stoji silene penize a netusim, zda davaji na SELECTovou
verzi s nejakou vyraznou slevu. Aby to nebylo jako s win XP, kdy me plna
profi verze stoji 4 tisice, ale SELECT 2800 Kc. To ani neni k smichu, takze
smajlik se nekona ...

e-mail na ceske zastoupeni, ktery je uvedeny na www.ni.com nefunguje,
mailoval jsem nekolikrat, vraci se zpet jako nedorucitelny. Na dotaz na
kontakt v CR pres elektronicky formular www.ni.com mi ani z americke
centraly neodpovedeli. V CR zastupuje NI spolecnost Dewetron, zde mas cenik:
http://www.dewetron.cz/ceny/ni.pdf asi Ti ztuhnou rysy. Ja jsem se ani
nesnazil pocitat cenu LabView se vsemi potrebnymi moduly pro PCI-5112.

Dotaz na zaver: to jste na tom tak dobre, ze jste vybaveni hw kompatibilnim
s LabView ? :)

Hezky den, Simon Cihelnik

DD,
mate nekdo zkusenosti se systemem labview? Nevite, kdo ho v CR prodava a
jake jsou zhruba cenove relace pro skolstvi? Trochu jsem koukal na stranku
NI, ale nejsem z toho moc moudry. Z ceho se system vlastne sklada? Prodava
se to jako SW spolu s nejakym HW v bundlu nebo je to jen SW a o HW se musi
clovek postarat sam?
Diky za nakopnuti spravnym smerem
Jakub Serych