Koupim PIII

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 8 05:34:30 CEST 2004

No tohle jsem jednou na poste zkousel bezuspesne.
Balik nebyl nijak poskozeny, a posta nikterak nezodpovida za obsah zasilky,
ani aby to rozbalavala a zabalovala.
Kromtoho i kdyz tam bude ten procesor, tak nemusi chodit, a to se me stalo
uz nekolikrat, ze jsem koupil srot, samozrejme odesilajici tvrdil, ze do
posledni chvile procesor fungoval bezvadne a ze jsem ho musel znicit ja, i
ty nozicky co mu chybely byla prej moje prace :o)
Muzete jenom odmitnout prevzeti zasilky.

Danhard
Klidně si ten procesor nech poslat poštou na dobírku.
1. Na poště před zaměstnancem ten balík můžeš otevřít a pokud tam nebude
tvoje zboží, tak vrátit.
2. Na tom balíku bude adresa odesílatele (když ne na balíku, tak na
složence), takže si to s tím člověkem můžeš vyřídit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death