PCI

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Úterý Červen 8 09:13:48 CEST 2004

Slava :), konecne nejaky posun. Predpokladam, ze jste ji postavil pouze na
sekvencni logice a bufferech z IO logickych rad, kdyz se dotazujete na CPLD.
Protoze PCI sbernici lze jen krajne obtizne krokovat (slouzi k tomu
specialni PCI karty, ktere obsahuji PCI slot pro vlozeni testovane PCI
karty), zrejme Vam nezbyde, nez si vzit k ruce PCI specifikaci se stavovymi
diagramy, logicky analyzator a zjistit, kdy a proc komunikace skonci.
Protoze se jedna o nekolik naslednych procesu, nebude to jednoduche, chtelo
by to neco jako digitalni zaznamnik jednorazovych jevu, ale s poradnou
pametovou kapacitou. Rozhodujici jsou linky RST#, IDSEL# a DEVSEL# a dale
cely kanal arbitraze (REQ# a GNT#) na ne bych nastavoval trigger, ale
priznavam se, ze je to jenom teorie, nikdy jsem to nedelal :).

Jinak konstrukci PCI POST karet je na netu nekolik. Kosta ma na mcu cosi s
Xilinxem a temer legendarni je konstrukce onoho Korejce (?) na vetsim GALu.
Pri cene hotovych PCI POST karet (ted mi na eBay nabizel jeden clovek z
HongKongu krasny tester i s kabelazi za 15 USD), bych o vlastnim vyvoji,
pokud by mi tedy neslo o radost z vlastni prace, neuvazoval ...

Hezky den, Simon Cihelnik