Jaky vystupni budic k DDSce?

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 7 22:20:24 CEST 2004

> danhard robil filter z diskretnych suciastok, ja som robil
> mikropasikovy. Obidva boli uverejnene tu na konferencii. Cyborg D.K.
> slubil ze do 17:00 (uz si nepamatam ktory to bol den :-P) da na web
> schemu a vsetku dokumentaciu ku tomu "STARTREK & JAMES BOND" generatoru,
> bohuzial nahle dostal virus na vsetky pocitace :-)

Lidi
prosim, prosim, smutne koukam :-)
Nechte toho, DK je fakt uz chudak a vazne premysli o zmene jmena (pripadne i pohlavi)
Takhle ma vetsina z nas jasno, co ale pak. Zas nekoho odhalovat ??
Honzu Maska jsem uz zj...al, Jirka Bezstarosti ma smulu - toho to teprve ceka :-))))
K ostatnim si tento "nadstandardni" pristup nemohu dovolit, tak alespon snazne prosim :-)

S pozdravem
MK