PCI

Kamil Kosturik kosturik@kae.zcu.cz
Pondělí Červen 7 16:42:05 CEST 2004

> Je to proste. Nejprve zkontrolujte stav obou konektoru PRSNT# na karte.

Neni to proste:-)))  O PRSNT# vim ale to bohuzel nestaci :-((

> Pokud neni alespon jeden z nich spojen s DGND, slot o karte nevi. Pokud to
> nezabere, je treba serii analyz na linkach RST#, IDSEL# a celem kanalu
> arbitraze pro zjisteni priciny. A to jiz proste neni (logicky analyzator).

To jsem ani neocekaval, ze by bylo proste reseni. Logicky analyzator neni
problem - mam ho na stole. Ocekavam reseni nejake CPLD, ktere na nejaky
prikaz (sled prikazu) odpovi definovanym zpusobem. Byl by jsem vdecen za
"nakopnuti" na co se zamerit. Dival jsem se na sbernici a do odpojeni hodin
(cca 3 s po zapnuti) probehne po sbernici spoooousta informaci.

Zdravim
Kamil

> Hezky den, Simon Cihelnik

> sbernice).