jak na user commands PC->PIC

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Červen 7 13:06:40 CEST 2004

> Vase odpovedi mi pripadaji tak trochu jako z "jineho sveta"
> :-), cilene
> nekomu, kdo vi o cem je rec, coz ja urcite nejsem. :) Je to muj druhy
> program v asm, prakticky se na tom ucim od uplnych zacatku...
> Presto jsem
> rad, za veskerou pomoc. Idealni by bylo, pokud treba nekdo
> vite o nejakem
> verejne dostupnem source, ktery bych si mohl prostudovat a
> vycist si z toho
> tyto zakladni techniky. Jinak se z toho asi nevidim.
>
> Milan

Tak tady je soucasny stav meho prijimani znaku pro PIC16F628. Plus minus by mel odpovidat tomu vyvojaku, ale delal jsem na tom, takze nejake zmeny tam myslim jsou. Jen upozornuji, ze prijimam znaky 600Bd, takze mam spoustu casu.

Jakub Serych

USART
	btfss	PIR1,RCIF
	goto	AnaKonec
	movfw	RCSTA			;Nacteni znaku a ulozeni do tmp
	movwf	tmpsta
	movfw	RCREG			;Nacteni znaku a ulozeni do tmp
	movwf	tmp
	btfss	tmpsta, OERR
	goto	Ferror
	bcf	RCSTA, CREN
	bsf	RCSTA, CREN
	bcf	myflags, RXD
	clrf	Bptr
Ferror
	btfss	tmpsta, FERR
	goto	RXanalyza
	bcf	RCSTA, CREN
	bsf	RCSTA, CREN
	bcf	myflags, RXD
	clrf	Bptr
	goto	AnaKonec
RXanalyza
	btfss	myflags, RXD	;Jsme uz v procesu prijmu?
	goto	TestZacatek		;Ne - testuj, zda je pocatecni znak
	movlw	b0				;Ano - strc znak do bufferu
	addwf	Bptr,0
	movwf	FSR				;Indirect adresovani
	movfw	tmp				;Nacteni prijateho znaku
	movwf	INDF			;Ulozeni na neprimou adresu
	incf	Bptr, 1			;Posunuti pointeru
	CMPSE	Bptr, 7			;Uz je nacten kontrolni znak?
	goto	AnaKonec		;ne
	movfw	b0				;ano kontrolujeme XOR
	xorwf	b1,0
	xorwf	b2,0