Software na zivnost?

Dolezal Dusan dolezal@zoner.com
Pondělí Červen 7 11:21:24 CEST 2004

Drive to spadalo pod "Poskytovani software", myslim ze ted uz je to pod
necim jinym (mam pocit ze snad dokonce pod normalni obchodni cinnosti?),
ale kdo se tomu venuje dele, bude mit asi stale zivnostnak na puvodni
cinnost.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Petop
Sent: Monday, June 07, 2004 10:10 AM
To: [HWnews]
Subject: Software na zivnost?

Zdravim, priatelia.
Naskytla sa mi prilezitost spracovat software, no firma chce zaplatit na

zivnost...
Ja nemam zivnost, no mam ludi so zivnostami...potrebujem mat na tej
zivnosti nejaku specifikaciu
napr.programovanie, vyroba softweru, atd? Nikde v zoznamoch moznych
cinnosti som
programovanie nenesiel...alebo mi proste staci hocijaka
(elektrotechnicka ) zivnost...
Zevraj obcas uradnici kontroluju ci sedi predmet podnikania s vykonanymi

pracami....
Dakujem za poucenia....
Petop

-=x=-
Skontrolovani antivmrov}m programom NOD32