Zasa jeden zvlastny... (Sobota v GME) Outlook

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 7 09:33:40 CEST 2004

Dolezal Dusan wrote:
> Jeste k tem vic uctum, tak jsem na tom v patek stravil asi dve
> hodiny, a zjistil jsem ze vami zminovana polozka Accounts se v
> Outlooku sice vyskytuje, ovsem pouze pokud je nainstalovan jako IMO
> (Internet Mail Only). Pokud je nainstalovan jako CW
> (Corporate/Workgroup), coz v mem pripade bohuzel je (jedeme pres
> Exchange), tak v nem proste vic uctu rozumne spravovat NEJDE (jde
> pouze stahovat z vic adres). Takze odvolavam, co jsem odvolal a
> potvrzuji, co jsem potvrdil, tohle je podle mne naprosto zasadni
> chyba. A ze to do O2003 konecne dodelali je sice hezke, ale nechapu,
> [...]

Vidite to moc zdola. Musite se na to podivat z manazerske urovne -
tenkrat proste nebylo zadouci (a zamestnavatele na zaklade us
legislativy to dokonce chteli), aby uzivatel mel mel ve firme pristup k
vice uctum nez jedinemu firemnimu.

Ted, kdy je potreba lidi vice sledovat, naopak je tato funkce zadouci.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!