Pripojeni DOSoveho PC do site.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 7 07:40:28 CEST 2004

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:
> A funguje to i na programy které bezí v chráneném rezimu? A dá se na tom

Myslite tim virtual86 (on i na 286 byl protected mode)? Tak pak ne, i
windows v tom musite provozovat jako v OS/2, tedy jako realmode.

> dosemu pouzívat 3 tlacítková mys? Pro spustení dosovské formiky jsem vzdycky
> musel pouzívat cistý dos. V dosovém rezimu pod w98 mi nesla 3tl. mys a pod
> XP nejde formica 4.1 vubec. Tak vzdycky musím poustet samotný dos. Taky bych
> rád neco se sítí.

Dost zavisi na tom, jaky DOS do toho dosemu date. Pokud ten, co je u
vesiny (vsech??) distribuci, tak s tim vam toho vfakt moc nepojede.
pokud tam date dr-dos, jehoz image mam i pro komercni pouziti zdarma za
podminky ze bude provozovano v linuxevem dosemu (nevim, kde se da dnes
stahnout, zkuste pohledat, www.caldera.*, www.dr-dos.*, www.drdos.*,
www.lineo.*, kdyztak www.archive.org)

Ten je primo skvely, akorat nekdy lituji, ze jsem si tenkrat nestahl i
jeho vetsiho brasku taky s takovou licenci.

Napred si zkuste, jestli vam dana app pojede v dr-dosu. Pokud ano a
nepotrebujete v86 mod, nic vam nebrani.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list