jak na user commands PC->PIC

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Červen 6 14:42:19 CEST 2004

1) Prime zpracovani zpravy - chybne zpracovani neuplnych, poskozenych zprav.
2) Jenourovnovy buffer pevne max. delky, nejjednoduseji pres neprime
adresovani - ukazatel pole, je zapotrebi hlidat aby nepretekl max. prideleny
prostor, po zpracovani zpravy se nastavi na zacatek, po dobu zpracovani
zpravy zablokovat prijem znaku.
3) Dvojity buffer pevne delky, jeden se zpracovava, druhy muze prijimat
4) Viceurovnovy buffer - FIFO, je zapotrebi udelat jako kruhovy, tj.
minimalne dva ukazatele, hlidani preplneni.

Nejjednodussi je buffer umistit asi na pevnou adresu, ale jelikoz jsem
programator, co pise programy rovnou v hex do programatoru, tak je me
syntakse ASM ponekud cizi :o)

Danhard