RE: DC/DC měnič MC34063

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Červen 6 11:59:40 CEST 2004

No pokud jde o tyto vykony, doporucil bych spise dvojcinny menic, napr. s
TL494
MC34063 se hodi spise pro mensi vykony.
Nicmene s TL494 se take FET spatne ridi primo, chce to dalsi T aby byl
spinac komplementarni (2x)
Je to vykopavka, ale stale se dost pouziva

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Zettík Marek
Sent: Sunday, June 06, 2004 11:15 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: DC/DC měnič MC34063

Osobne jsem zkousel zapojeni i s vykonovym bipol. tranzistorem podle
zapojeni vyrobce, avsak taky destrukci tranzistoru.
Jenda se mi jak Step-Up, tak i o Invertor.
Konkretne bych chtel sestavit menic pro Audio zesilovac STK... do auta, tedy
napájeni 12V s vystupem +- 25 až 35V

to zapojeni s FET si jiz nepamatuji, je to asi pul roku nazpet. Ale ze mi
nechodi ani doporucene zapojeni vyrobce s klasickym T ???
Jsem z toho uz fakt uplne blby. Samozrejme jsem toto zapojeni nekolikrat
kontroloval a .... se stejnym efektem

MaSo