Diktafon pres USB

"Saša K. Svobodová" svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Červen 4 23:36:47 CEST 2004

Dobrý večír (nebo spíše ránko),

	prosím vás nechte toho handrkování. Mně to připadá jako hraní si se
slovíčky a od původního problému je to už nějak daleko.

	Osobně nevím co všichni mají proti D-O-Su a W-i-n-d-o-w-s a vůbec proti
všemu od M-S. Vím že ty produkty mají mouchy, ale co na světě je nemá ?
Copak L-i-n-u-x je bezproblémový ? No neřekla bych, když si vezmu co se
dělo na mém stroji po jeho instalaci ... Chcete snad tvrdit že tech X
(iks ne deset) milionů lidí co je používají jsou tupci ? No nevím. Ale
to jsem nechtěla říkat.

	Prostě mi připadají podobné souboje docela zbytečné. A stejně se
nakonec nic nevyřeší ... :(

	A mimochodem, adrenalin je jeden z hormonů dřeně nadledvin. Vyvolává
rozšíření svalových cév a podporuje srdeční činnost. Dále působí na
hladkou svalovinu průdušek a zlepšuje tím ventilaci plic. Tím připravuje
organismus na řešení nebezpečné situace útěkem nebo bojem. Ale na
myšlení nepůsobí, takže jej ani nemůže brzdit :)

Z Ústí nad Labem zdraví a dobrou noc přeje

					Saša K. Svobodová

      web:  http://www.doupatko.adslink.cz
      mail: svobodova.alex@seznam.cz
      ICQ:  260 344 186