Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 4 20:15:15 CEST 2004

> Teda aspon muj linux ma devfsd a sam si natahne co potrebuje :-D

Tak jeste jednou a pomalu :-)))
Mam medium, ktere je pripojeno pres USB, ma velikost 32MB a mam v nem dva "soubory" jeden o velikosti 5MB, druhy 7.5MB
sekvencne ulozene "za sebou". Pred ulozenim techto "souboru" byly na mediu ctyri jine (momentalne jiz neplatne) "soubory",
kazdy o velikosti 10MB. Vse ulozeno flat stylem, soubor ukoncen standardnim EOF

Jak slusny OS Linux pozna, ze se jedna o dva aktualni "soubory", jak urci jejich delku, jak urci ony neplatne "soubory" a jak mi
dovoli prehra druhy "soubor"????

Prosil bych o jasne popsani postupu

S pozdravem
MK