Diktafon pres USB

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 4 17:09:56 CEST 2004

> > Tak mi popiste jak si to prehraje ????
>
> cat /dev/zarizeni > /dev/dsp

Fajn, a jak to ten Linux pozna, jak vi ze tam ma USB zarizeni, jak vi co z nej muze precist,
jak vi jakou ma velikost, kde ma pro nej ovladace, etc.

Nehlede k tomu, ze na zacatku bylo slovo "WINDOWS"

Pod W98 a vyssi mate defaultne pro USB dva ovladace bez nutnosti je extra instalovat:
1) - pro HID
2) - pro MassStorage
vse ostatni vyzaduje instalaci dalsiho ovladace.

HID moc nepouzijete, neni pro prenos dat vhodny
MassStorage je vhodny, ale predpoklada, ze na mediu je FAT, respektive takto k datum pristupuje.
Jiz jsem tu psal, ze je mozne implementovat hodne orezany FAT - staci pouze zaklad, ktery nemusi
podporovat LFN, adresare a muze mit defaultne umistene soubory, ktere se pak sekvencne zapisuji.
Pak je vlastni zapis velice jednoduchy, vlk se nazere a koza zustane cela.

S pozdravem
MK